Nieuws archief april 2007

22-04-2007

Woensdag 25 april: Finaleavond Cup KKG bij de SV Ons Genoegen te Achterveld. Aanvang 20.00 uur. Deelname van ons team aan de kleine finale.

Op woensdag 25 april aan staande zal een team KKG van onze vereniging deelnemen aan de kleine finale van de Cup KKG van de SKGV.

In de derde ronde van de Cup KKG van de SKGV ging het in de thuiswedstrijd goed. Ons team behaalde 462 punten tegenover 460 van "Driebergen". In de uitwedstrijd moest ons team echter het onderspit delven met 433 punten tegen over 463 van Driebergen. Op de finaleavond zal "Driebergen" uitkomen in de finale en ons team in de kleine finale voor de derde en vierde plaats. Onze tegenstander is nog niet bekend. Dit zal de verliezer zijn uit de partij "Frans Tromp"- Hoevelaken v. "De Eendracht" Terschuur.

11-04-2007
SCHIETVERENIGING SCHERPENZEEL

Geachte sportschutters,

Hierbij ontvangt u de uitslagen betreffende de tweede ronde en de indeling van de derde ronde (finale) van de wedstrijd KKP voor verenigings-teams.

UITSLAGEN TWEEDE RONDE (vet gedrukt is winnaar):

1 "Scherpenzeel" Scherpenzeel (Finale) tegen 2 "John Cooper" Woudenberg (teruggetrokken).
3 "De Eendracht" Terschuur 2792 pnt tegen 4 "Driebergen-Rijsenburg" Driebergen 2788 pnt.

Bovengenoemde vier verenigingen waren uitgenodigd om deel te nemen aan de finaleavond. Door terug trekking van "John Cooper" is er een onvoorziene situatie ontstaan. En dat juist in het jaar dat er voor het eerst gestreden zou gaan worden om de derde en vierde plaats. Als vierde team is het team van "Wilhelm Tell" Putten uitgenodigd voor deze zogenaamde kleine finale. Dit team behaalde de navolgende hoogste score in de eerste ronde.

FINALE:

De finale zal gaan tussen "Scherpenzeel" uit Scherpenzeel en "De Eendracht" uit Terschuur. En de kleine finale zal gaan tussen "Driebergen-Rijsenburg" uit Driebergen en "Wilhelm Tell" uit Putten.
Deze wedstrijden worden gehouden op dinsdag 24 april 2007 op de banen van SV "De Eendracht" te Barneveld. Baan open om 19.30 uur. Aanvang uitleg 20.00 uur.
De finale wordt gehouden op de elektronische banen en de kleine finale op de normale banen. Beide wedstrijden zullen verlopen in de vertrouwde sessie van twee maal een serie van vier schutters (twee van elk team).

Ik verzoek u van deze wedstrijden bekendheid binnen uw vereniging te maken. En de deelnemende teams aan te komen moedigen.

Met vriendelijke sportgroeten,
Ad Verbeek.